top of page

FAQ

ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ
ΑΡΚΤΟΥΡΟ

1.

Πως μπορώ να προστατεύσω τα γυαλιά ηλίου μου;

 

Βασικός κανόνας για την προστασία των γυαλιών ηλίου είναι να τα αποθηκεύεται στη θήκη κάθε φορά που δεν τα χρησιμοποιείτε, ώστε να τα προστατεύεται από την έκθεση τους στον ήλιο και από τα χτυπήματα. Γενικά πρέπει να μεταχειρίζεστε τα γυαλιά ηλίου σας προσεχτικά.

2.

Πως καθαρίζω τα γυαλιά ηλίου μου;

 

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το πανάκι που διατίθεται μαζί με την συσκευασία για ένα γρήγορο καθάρισμα. Για πιο αποτελεσματικό καθάρισμα σε ένα μπολ γεμάτο χλιαρό νερό προσθέστε μια σταγόνα υγρό σαπούνι πιάτων (χωρίς ενυδατική κρέμα), και τοποθετήστε τα γυαλιά ηλίου μέσα σε αυτό μέχρι να βυθιστούν ολόκληρα. Αφού τα αφήσετε να στεγνώσουν για λίγο σκουπίστε τα γυαλιά σας με ένα μαλακό πανί.

3.

Ποιο μέγεθος γυαλιών ηλίου να αγοράσω για να ταιριάζουν στο πρόσωπό μου;

 

Το μέγεθος των γυαλιών ηλίου εξαρτάται από τα χαρακτηριστικά του προσώπου, το μέγεθος του κεφαλιού, και το προσωπικό στυλ. Η πλειοψηφία των γυαλιών ηλίου MYPHOS κυμαίνονται στο μέσο όρο για να ταιριάζουν στον καθένα.

4.

Που κατασκευάζονται τα γυαλιά ηλίου MYPHOS;

 

Τα γυαλιά ηλίου MYPHOS σχεδιάζονται στην Ελλάδα και κατασκευάζονται κυρίως στην Ιταλία, στην χώρα που έχει τεράστια ιστορία στην κατασκευή γυαλιών ηλίου και ιδιαίτερη σχέση με το στυλ και την μόδα. Επίσης, ορισμένα μοντέλα κατασκευάζονται στην Κίνα ή την Ταϊβάν. 

5.

Οι φακοί γυαλιών ηλίου που χρησιμοποιείτε παρέχουν προστασία από τις υπεριώδεις ακτίνες του ήλιου;

 

Όλοι οι φακοί γυαλιών ηλίου που χρησιμοποιούμε παρέχουν προστασία από την υπεριώδη ακτινοβολία του ηλίου.

6.

Πως πραγματοποιώ τις αγορές μου στο ηλεκτρονικό κατάστημα; 

 

i)

Αρχικά επισκέπτεστε το ηλεκτρονικό κατάστημα MYPHOS.

ii)

Βρείτε το προϊόν που σας ενδιαφέρει και επιλέξτε στην εικόνα (clickon) για να δείτε περισσότερες φωτογραφίες και περισσότερες πληροφορίες για το προϊόν (τιμή, διαθεσιμότητα, κτλ.).

iii)

Πατήστε το κουμπί Προσθήκη στο Καλάθι. Στην συνέχεια μπορείτε να ολοκληρώσετε την διαδικασία αγοράς ή να συνεχίσετε τις αγορές σας.

iv)

Στο καλάθι αγορών φαίνεται η σύνοψη των αγορών σας με τα προϊόντα που έχετε προσθέσει. Εδώ μπορείτε να αφαιρέσετε προϊόντα, να συνεχίσετε τις αγορές σας, να αλλάξετε την ποσότητας αγοράς ανά προϊόν ή να συνεχίσετε στην αγορά των επιλεγμένων προϊόντων. Η τιμή είναι τελική συμπεριλαμβανομένης και του Φ.Π.Α.. Επίσης η αποστολή της παραγγελίας είναι δωρεάν σε όλη την Ελλάδα, εφόσον η συνολική αξία της υπερβαίνει τα 50 ευρώ.

v)

Στην συνέχεια πραγματοποιείτε είσοδο στον λογαριασμό χρήστη (εφόσον δεν είχατε πραγματοποιήσει ήδη την είσοδο χρήστη). 

vi)

Συμπληρώστε τα στοιχεία σας, όνομα, επίθετο, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και διεύθυνση. Εφόσον η διεύθυνση αποστολής είναι διαφορετική πρέπει να την δηλώσετε.

vii)

Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής.

viii)

Στο στάδιο αυτό φαίνεται η συνολική σύνοψη της παραγγελίας σας. Ελέγξτε τα στοιχεία σας για τυχόν λάθη. Διαβάστε και συμφωνείστε με τους όρους χρήσης. Αν είναι όλα σωστά, επιλέξτε το κουμπί Τοποθέτηση Παραγγελίας για επιβεβαίωση.

Viiiii)

Εφόσον, επιλέξατε ως τρόπο πληρωμής, την κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή με αντικαταβολή κατά την παράδοση των προϊόντων, συνεχίζετε στο επόμενο στάδιο. Στην αντίθετη περίπτωση, όπου επιλέξατε να πληρώσετε μέσω paypal ή μέσω χρεωστικής/ πιστωτικής κάρτας, τότε ακολουθήστε την διαδικασία και συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

ix)

Θα σας αποστείλουμε ένα μήνυμα στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να επιβεβαιώσουμε την παραγγελία σας και την πληρωμή (εφόσον επιλέξατε paypal ή πιστωτική/χρεωστική κάρτα).Κρατήστε το e-mail επιβεβαίωσης, έως ότου λάβετε τα προϊόντα σας.

Viiii)

Για απορίες σχετικά με την παραγγελία σας επικοινωνήστε μαζί μας.

7.

Πως μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό χρήστη;

σύμβολο εισόδου χρήστη/δημιουργίας λογαριασμού χρήστη

 

Στην επάνω δεξιά μεριά της κάθε σελίδας του ηλεκτρονικού καταστήματος υπάρχει το σύμβολο εισόδου χρήστη/δημιουργίας λογαριασμού χρήστη, για την είσοδο ή την δημιουργία λογαριασμού χρήστη;  Αφού επιλέξετε το σύμβολο θα δηλώσετε τα στοιχεία που θα σας ζητήσει και θα πραγματοποιήσετε είσοδο ως χρήστης στο ηλεκτρονικό κατάστημα ή θα δημιουργήσετε λογαριασμό χρήστη.

8.

Η τιμές που αναγράφονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα συμπεριλαμβάνουν τον φόρο προστιθέμενης αξίας (Φ.Π.Α.);

 

Ναι, οι τιμές είναι οι τελικές και συμπεριλαμβάνουν το φόρο προστιθέμενης αξίας (Φ.Π.Α.).

9.

Ποιο είναι το κόστος αποστολής;

 

Ελλάδα: Για αγορές από 0,1 ευρώ έως 50 ευρώ είναι 3 ευρώ. Για παραγγελίες άνω των 50 ευρώ, η αποστολή είναι δωρεάν.

Κύπρος, Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ισπανία, Ιταλία, Ολλανδία, Κροατία, Λουξεμβούργο, Ουγγαρία, Πορτογαλία, Πολωνία, Ρουμανία, Σουηδία, Φιλανδία, Τσεχία, Σλοβακία, Σλοβενία, Ιρλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ελβετία: Για αγορές από 0,1 ευρώ έως 170 ευρώ είναι 11 ευρώ. Για παραγγελίες άνω των 170 ευρώ, η αποστολή είναι δωρεάν.

International: Κατόπιν συνεννόησης 

10.

Πως μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

 

Οι πληρωμές γίνονται με paypal, πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, αντικαταβολή ή κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό. Για τις πληρωμές μπορείτε να μάθετε περισσότερα στους όρους χρήσης εδώ.

11.

Πως μπορώ να δω που βρίσκεται η παραγγελία μου;

 

Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελία σας, θα σας αποστείλουμε trucking number στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μας δηλώσατε και κάθε στιγμή θα γνωρίζετε για την κατάσταση παράδοσης της παραγγελίας σας.

12.

Έκανα λάθος παραγγελία, πως μπορώ να αλλάξω την παραγγελία ή να την ακυρώσω;

 

Σε περίπτωση που έχετε κάνει λάθος παραγγελία, μπορείτε να την αλλάξετε ή να την ακυρώσετε τα επόμενα 60 λεπτά. Μετά το πέρας των 60 λεπτών, πρέπει να ακολουθήσετε την πολιτική επιστροφών που θα βρείτε εδώ.

13.

Παρέλαβα λάθος προϊόν, τι μπορώ να κάνω;

Σε περίπτωση που παραλάβατε την παραγγελία σας λάθος μας ενημερώνετε άμεσα για την αντικατάσταση. Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στους όρους χρήσης εδώ.

14.

Έχω αποφασίσει για τα γυαλιά που θα αγοράσω, αλλά χρειάζομαι λίγη βοήθεια;

 

Αν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες για τα γυαλιά ηλίου που επιθυμείτε να αγοράσετε, παρακαλώ στείλε μας μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση 

info@myphos.gr

15.

Τα γυαλιά ηλίου που θέλω να αγοράσω δεν είναι διαθέσιμα, πότε μπορώ να τα αγοράσω;

 

Στείλτε μας μήνυμα στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@myphos.gr και ενημερώστε μας για τα γυαλιά ηλίου που σας ενδιαφέρουν. Θα σας απαντήσουμε άμεσα και με σαφήνεια για την διαθεσιμότητα των γυαλιών ηλίου. Πρέπει να γνωρίζετε ότι η κατασκευή των γυαλιών ηλίου είναι μια χρονοβόρα διαδικασία, αλλά πάντα προσπαθούμε για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας.

16.

Είναι τα προσωπικά και τα τραπεζικά μου δεδομένα ασφαλείς;

 

Η ασφάλεια είναι προτεραιότητα για εμάς και ακολουθούμε αυστηρά την εκάστοτε νομοθεσία που αφορά τα προσωπικά δεδομένα και τις ασφαλείς διαδικτυακές αγορές. Μπορείτε να ενημερωθείτε στην πολιτική απορρήτου για την ασφάλεια εδώ.

17.

Πως μπορώ να μαθαίνω για τα νέα προϊόντα και τα νέα της MYPHOS;

 

Για να μαθαίνετε πάντα τα νέα μας και τα καινούργια προϊόντα που κυκλοφορούμε ακολουθείστε μας στα κοινωνικά δίκτυα ή εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο (newsletter).

18.

Πως μπορώ να διαγραφώ από το ενημερωτικό δελτίο;

 

Για να διαγραφείτε από το ενημερωτικό δελτίο, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@myphos.gr και να γράψετε στο κυρίως μέρος «Διαγραφή από το ενημερωτικό δελτίο».

19.

Από ποιες χώρες μπορώ να αγοράσω τα προϊόντα σας;

 

Μπορείτε να κάνετε ηλεκτρονικές αγορές από την Ελλάδα, Κύπρο, Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Δανία, Ισπανία, Ιταλία, Ολλανδία, Κροατία, Λουξεμβούργο, Ουγγαρία, Πορτογαλία, Πολωνία, Ρουμανία, Σουηδία, Φιλανδία, Τσεχία, Σλοβακία, Σλοβενία, Ιρλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ελβετία και τηλεφωνικές παραγγελίες ή με e-mail από όλο την υπόλοιπη Ευρώπη. 

 

20.

Έχω κατάστημα λιανικής και ενδιαφέρομαι για τα γυαλιά ηλίου MYPHOS;

 

Αν θέλετε να γίνετε συνεργάτης μας, επικοινωνήστε μαζί μας στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@myphos.gr ή στον τηλεφωνικό αριθμό 6949452024, θα χαρούμε να σας ακούσουμε και να ξεκινήσουμε μια επιτυχημένη συνεργασία μαζί σας.

21.

Συνεργασία με περιοδικά.

 

Επικοινωνήστε μαζί μας στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου info@myphos.gr, θα είναι μια ευχάριστη εμπειρία η γνωριμία μαζί σας.

22.

Σε ποιες τράπεζες μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

Συνεργαζόμαστε με την ALPHA BANK, EUROBANK ERGASIAS, PIRAEUS BANK.

Δικαιούχος: ΝΑΛΜΠΑΝΤΗΣ ΓΕΩ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ - MYPHOS

 

ALPHA BANK

ΙΒΑΝ:GR1901408150815002002015043

 

EUROBANK ERGASIAS

ΙΒΑΝ:GR1102603770000020201304570

 

PIRAEUS BANK

ΙΒΑΝ:GR5501712320006232147571101

 

23.

Προσφορές - Promotion

i.

Ενημερωτικό δελτίο - Newsletter

Με την εγγραφή σας στο ενημερωτικό δελτίο κερδίζετε εκπτωτικό κουπόνι αξίας 30% στο συνολικό κόστος της παραγγελίας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εκπτωτικό κουπόνι μόνο μια φορά.  Το εκπτωτικό κουπόνι έχει περιορισμένη χρονική διάρκεια, συνήθως έναν μήνα, μέσα στο διάστημα αυτό πρέπει να το χρησιμοποιήσετε, γιατί σε διαφορετική περίπτωση θα ακυρωθεί. Τον κωδικό του κουπονιού θα το λάβετε με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ή θα εμφανιστεί αυτόματα κατά την ολοκλήρωση της εγγραφής σας. Το εκπτωτικό κουπόνι δεν έχει ισχύ σε όλα τα προϊόντα μας, αλλά σε συγκεκριμένα που καθορίζονται αποκλειστικά από την εταιρία μας.

 

Επιπλέον, με την εγγραφή σας στο MYPHOS Newsletter συμμετέχετε αυτόματα στην μηνιαία κλήρωση για μια δώρο κάρτα αξίας 50€. Η κλήρωση γίνεται την τελευταία εργάσιμη μέρα του μήνα και συμμετέχουν όλοι οι εγγεγραμμένοι λογαριασμοί. Οι νικητές λαμβάνουν στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τον κωδικό της δώρο κάρτας (αξίας 50€), ο οποίος ισχύει αποκλειστικά για ηλεκτρονικές αγορές από το κατάστημα μας www.myphos.gr.     

 

Για οποιαδήποτε πληροφορία επικοινωνήστε μαζί μας στο e-mail : info@myphos.gr.

24.

MYPHOS+Περιβαλλοντικές οργανώσεις

Για εμάς στην MYPHOS είναι πολύ σημαντικό να αλλάξουμε τον κόσμο μας. Γι' αυτό βοηθάμε με κάθε τρόπο όσους έχουν τον ίδιο όραμα με εμάς. Για το λόγο αυτό θα θέλαμε και εμείς να βοηθήσουμε, όσο μπορούμε, τις περιβαλλοντικές οργανώσεις της Ελλάδα στην μεγάλη προσπάθειά τους.

bottom of page